W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy Uber Eats zyskali dostęp do szerokiej oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu. Dla Żabki jest to rozwinięcie usługi „Żabka do domu”, zapoczątkowanej w kwietniu tego roku.
- Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres – informuje w komunikacie Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu firmy Żabka Polska. - To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu. Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aplikacja-zappka-ma-ponad-3-mln-uzytkownikow,7170495061010561a ##
Jak zamówić produkty z Żabki do domu?
Jak wyjaśniają partnerzy nowej usługi uruchamiając aplikację lub stronę Uber Eats należy kliknąć ikonę sklepu Żabka, podobnie jak w przypadku wyboru restauracji. Platforma podpowie najbliższy sklep oferujący taką usługę. Użytkownicy mają do wyboru 600 produktów dostępnych w dostawie, w tym napojów i posiłków z Żabka Café.
Po skompletowaniu koszyka płatność odbywa się za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, podobnie jak ma to miejsce przy zamówieniach z restauracji. Według zapowiedzi średni czas dostawy wynosi 30 minut od momentu potwierdzenia dyspozycji przez sklep.
Jeśli któryś z produktów jest niedostępny, aplikacja poinformuje użytkownika i poprosi o wymianę produktu, usunięcie go z koszyka lub umożliwi anulowanie zamówienia.

- Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z Żabką, pierwszą tak dużą spółką spożywczą w ofercie Uber Eats w Polsce. Dzięki współpracy z Żabką chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do produktów spożywczych, powiększając ofertę na naszej platformie - podkreśla Ilona Grzywińska-Lartique, dyrektor komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie Uber.
Żabka zaznacza, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych konsumentów, którzy w trudnym czasie pandemii decydują się na zdalne zakupy, przyspieszyła także wdrożenie usługi „Zamów i odbierz”. Rozwiązanie to umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację Żappka i odbiór ich wraz z płatnością w sklepie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uber-z-duzymi-spadkami-w-ii-kw-w-gore-uber-eats,7170492205921921a ##
Obecnie usługa jest dostępna w 150 sklepach sieci na terenie 6 miast. Mogą z niej korzystać klienci wybranych Żabek w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. W najbliższych miesiącach Żabka planuje rozszerzenie usługi o kolejne sklepy w tych miastach.

W kwietniu br. Żabka zaczęła testować w Poznaniu usługę zakupów internetowych, a w Warszawie - opcję „Zamów i odbierz” opartą na aplikacji mobilnej żappka. Do Żabka Polska należy obecnie 6250 sklepów prowadzonych przez 4,7 tys. franczyzobiorców.











