Przygotowany na użytek kampanii spot TV podkreśla przyjazne dla kierowców rozwiązania oferowane przez Compensę – do skutecznej likwidacji szkody wystarczy zaledwie jedno spotkanie z rzeczoznawcą, który na miejscu dokonuje jej wyceny, a wypłata odszkodowania zajmuje tylko kilka dni.
Celem naszej nowej kampanii reklamowej jest szerokie zaprezentowanie nowego standardu Compensa w likwidacji szkód. Dobrze wiemy, że każda stłuczka jest stresem dla kierowcy, chcemy jednak aby nasi klienci czuli się komfortowo, wiedząc, że nawet jeśli pojawi się konieczność likwidacji szkody, to wspólnie z Compensą załatwią to szybko, sprawnie, ograniczając do minimum formalności – tak nową kampanię firmy ubezpieczeniowej komentuje Tomasz Borowski – Rzecznik Prasowy spółki.
Kampania telewizyjna Compensy ruszyła 7 kwietnia, a spoty ubezpieczyciela pojawią się w Polsacie oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampania odbywa się w ramach zaplanowanych przez firmę aktywności związanych z 25-leciem Compensy na polskim rynku.

Link do spotu reklamowego:











