Agencja Droga5 została wybrana przez Maserati w zeszłym roku do stworzenia nowej strategii marki i platformy kreatywnej w 2021 roku.
Reklama przedstawia Beckhama, nowego globalnego ambasadora Maserati, na przejażdżce swoim wyczynowym SUV-em Levante Trofeo. Wykonując akrobacje pod mostem w Miami na Florydzie, uosabia poczucie wolności i buntu.
Film został nakręcony w Miami w ciągu jednego dnia w zeszłym miesiącu. Został stworzony przez Ethana Bennetta i Liama Crerara, a wyreżyserowany przez Harmony'ego Korine - reżysera filmów.
David Kolbusz, dyrektor kreatywny Droga5 London, powiedział, że ucieczka Beckhama ma być „małym aktem buntu”.
- Beckham reprezentuje współczesnego człowieka. W trakcie pandemii spędzając czas przed laptopem nie da się uciec i miło jest mieć chwilę dla siebie, w której można uciec - powiedział Kolbusz.

Kampania będzie prowadzona w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Paolo Tubito, dyrektor ds. marketingu Maserati, dodał: - Marka idzie do przodu, inaugurując nową erę. Maserati pragnie rzucić wyzwanie status quo, będąc innowacyjnym z natury, napędzanym pasją i wyjątkowym projektem. Partnerstwo z Davidem Beckhamem jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości.











