Nanda Home Inc, przyłącza się do inicjatywy (RED). Organizacja (RED) współpracuje już z wieloma znanymi markami takimi jak Apple, Armani, Belvedere, Bugaboo, Converse, Nike, Starbucks i in. przy tworzeniu unikalnych (PRODUCT)RED. Zyski ze sprzedaży tych produktów zasilają the Global Fund zajmujący się walką z HIV/AIDS. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do tej inicjatywy i wprowadzenia na rynek dwóch nowych produktów: Clocky(RED) i Tocky(RED)! 5% dochodów ze sprzedaży Uciekających Budzików z edycji (RED) trafia do the Global Fund (z pominięciem organizacji RED). Pieniądze te przekazywane są bezpośrednio na pomoc ludziom chorym na AIDS, pomagając im pozostać przy życiu oraz otoczyć opieką ich rodziny i społeczności w których żyją.
Jak wiadomo, kiedy przychodzi czas na pobudkę, nasze sprytne budziki skaczą z szafki nocnej i uciekają dzwoniąc, aby mieć pewność, że wstaniesz z łóżka na czas. Do Tocky, dodatkowo można wgrać utwory mp3 lub użyć wbudowanego mikrofonu do nagrania wiadomości, przypomnień lub porannych życzeń dla śpiochów w Waszym domu. Nasze nowe Tocky (RED) będą dostarczane dodatkowo z muzyką stworzoną przez artystów z wytwórni Sub Pop Records wspierających (RED), takich jak m.in. Vetiver, Vaselines.

Inicjatywę Aids Free Generation 2015 możesz wspierać kupując produkty oznaczone logo (RED) lub wpłacając dotację bezpośrednio na konto the Global Fund.
więcej informacji na www.uciekajace-budziki.pl











