„Ucisk i ból z głowy” reklamuje Ibum Zatoki (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży leku Ibum Zatoki (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films, Rio De Post i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama leku Ibum Zatoki pokazuje, że dość standardowe objawy i dolegliwości, pozornie świadczące o zwykłym przeziębieniu czy migrenie, mogą wskazywać na problem z zatokami.

Spot podkreśla, że promowany preparat skutecznie likwiduje ból zatok i zwalcza stan zapalny. Podsumowuje to hasło „Ucisk i ból z głowy”.

Akcja reklamowa od 28 października obejmuje największe stacje telewizyjne, m.in. TVN, TVP1, TVP2 i Polsat.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, produkcją spotu zajęło się studio Papaya Films, a postprodukcją - studio Rio De Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu