Udany 2004 rok Radia Zet

2004 rok należał do Radia Zet, które odnotowało największy wzrost słuchalności

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w 2004 roku największy wzrost udziału w rynku radiowym odnotowało Radio Zet. Liderem rynku radiowego pozostaje jednak RMF FM.

Gdy dobrze sobie radzą stacje komercyjne traci Polskie Radio. W badanym okresie radiowa "Jedynka", jako jedyna stacja ogólnopolska, zanotowała spadek słuchalności.

Wszyscy (15-75 ) Udział w rynku (%)2004Udział w rynku (%)2003Udział w rynku 2002RMF FM23,8%23,6%22,4%Radio Zet20,9%18,9%17,5%PR 115,6%16,1%17,9%PR 35,5%5,3%4,6%

Wszyscy (15-75 ) Zasięg dzienny2004Zasięg dzienny2003Zasięg dzienny2002RMF FM29,0%28,3%24,7%Radio Zet26,2%24,3%20,4%PR 117,2%17,7%17,4%PR 36,7%6,7%5,5%

Tymczasem RMF FM umacnia pozycję wśród osób w wieku 25-39 lat, do których głównie adresuje swój program.  W okresie październik-grudzień 2004 stacja osiągnęła ponad 29% udziału w rynku, to jest to 4% więcej niż poziom kolejnej rozgłośni. Średnio każdego dnia RMF FM słuchało, aż 37% osób w tym wieku  przez 3,5 godziny.

Udział w rynku słuchalności październik 2004 - grudzień 20042003 rokRadio RMF FM29,2%28,7%Radio Zet25,3%23,0%Polskie Radio Program 37,2%7,5%Polskie Radio Program 15,1%4,6%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"