Jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w 2004 roku największy wzrost udziału w rynku radiowym odnotowało Radio Zet. Liderem rynku radiowego pozostaje jednak RMF FM.
Gdy dobrze sobie radzą stacje komercyjne traci Polskie Radio. W badanym okresie radiowa "Jedynka", jako jedyna stacja ogólnopolska, zanotowała spadek słuchalności.
Wszyscy (15-75 ) Udział w rynku (%)2004Udział w rynku (%)2003Udział w rynku 2002RMF FM23,8%23,6%22,4%Radio Zet20,9%18,9%17,5%PR 115,6%16,1%17,9%PR 35,5%5,3%4,6%
Wszyscy (15-75 ) Zasięg dzienny2004Zasięg dzienny2003Zasięg dzienny2002RMF FM29,0%28,3%24,7%Radio Zet26,2%24,3%20,4%PR 117,2%17,7%17,4%PR 36,7%6,7%5,5%
Tymczasem RMF FM umacnia pozycję wśród osób w wieku 25-39 lat, do których głównie adresuje swój program. W okresie październik-grudzień 2004 stacja osiągnęła ponad 29% udziału w rynku, to jest to 4% więcej niż poziom kolejnej rozgłośni. Średnio każdego dnia RMF FM słuchało, aż 37% osób w tym wieku przez 3,5 godziny.

Udział w rynku słuchalności październik 2004 - grudzień 20042003 rokRadio RMF FM29,2%28,7%Radio Zet25,3%23,0%Polskie Radio Program 37,2%7,5%Polskie Radio Program 15,1%4,6%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat











