Udany debiut reality show Bar

Obecna edycja Baru cieszy się większą popularnością niż poprzednie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 13 września można w Polsacie oglądać już trzecią edycję reality show Bar. I jak wynika z danych AGB Polska program ten jest chętniej oglądany niż dwie poprzednie edycje. (więcej poniżej)

Dane: AGB Polska

- Pod względem wyników oglądalności, pierwsza oraz druga edycja Baru okazały się być sukcesem. Jednakże w porównaniu z poprzednimi edycjami start Baru Bez Granic jest jeszcze lepszy. Biorąc pod uwagę pierwszy tydzień(so-pi) premierowych emisji o godz. 20 wraz z sobotnimi Gorącym Krzesłami wszystkich trzech edycji, zdecydowanie największą popularnością cieszył się BAR III. Średnio każdy odcinek Baru III przyciągnął przed telewizory ponad 3 miliony widzów, natomiast w grupie 16-49 wśród widzów oglądających telewizje w czasie trwania Baru Bez granic, średnio co czwarty widz obejrzał Bar - informuje Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy Polsatu.

A jak Państwo oceniają trzecią edycję Bar-u i szanse tego programu? Zapraszamy do komentowania za pomocą opcji "dodaj komentarz".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji