Udany I kwartał Gadu-Gadu

Gadu-Gadu miało 1,87 mln zł zysku netto w I kw. 2007 r.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Spółka Gadu-Gadu, właściciel komunikatora internetowego, miała w I kw. 2007 roku 1,87 mln zł zysku netto przy 4,14 mln zł przychodów, podała spółka w komunikacie w czwartek.

Spółka nie podała danych za I kw. 2006 roku, Gadu-Gadu poinformowało natomiast, że w I połowie 2006 roku odnotowało 2,00 mln zł zysku netto przy 5,38 mln zł przychodów.

W strukturze przychodów GG w I kw. tego roku usługi reklamowe stanowiły 89%, zaś usługi telekomunikacyjne - 11%. W I połowie ub. roku było to odpowiednio: 90% i 9%, podała spółka.

"Realizujemy zapowiedziane cele emisyjne, a więc zmierzamy sukcesywnie do zostania wirtualnym operatorem telefonii komórkowej, jesteśmy w trakcie zaawansowanych testów ukraińskiej wersji komunikatora, a także prowadzimy rozmowy o przejęciach innych projektów" - powiedział członek zarządu GG Krzysztof Szalwa, cytowany w komunikacie.

W 2006 roku spółka miała po audycie 3,80 mln zł zysku netto wobec 3,18 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 4,65 mln zł wobec 3,81 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody wyniosły 11,12 mln zł wobec 8,27 mln zł rok wcześniej.

Wcześniejsze szacunki spółki za 2006 rok mówiły, że osiągnęła ona 3,73 mln zł zysku netto wobec 3,18 mln zł zysku w 2005 roku. Zysk operacyjny przed amortyzacją EBITDA wyniósł 4,93 mln zł wobec 4 mln zł rok wcześniej. Przychody firmy za zeszły rok zamknęły się kwotą 10,48 mln zł w porównaniu do 8,27 mln zł w 2005 roku.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii