Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska liderem rynku telewizyjnego w lutym 2005 roku pozostaje TVP1, która jednak notuje słabsze wyniki niż w analogicznym okresie 2004 roku.
Tymczasem systematycznie rośnie udział w rynku TVP 2. Wynik poprawiła też Telewizja Polsat a traci TVN.
4+02-2004 02-2005stacjaSHR %stacjaSHR %TVP126,31%TVP125,16%TVP221,38%TVP223,26%Polsat15,40%Polsat15,88%TVN14,41%TVN13,88%TV42,94%TV42,60%TVN71,81%TVN71,51%TVPolonia1,41%TVPolonia0,98%TVP_Katowice0,88%TVP_Katowice0,88%Cartoon_Network0,85%TVN240,87%Fox_Kids0,78%Cartoon0,79%
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, sporo zyskała TVP 2 i Telewizja Polsat.
16-4902-2004 02-2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP123,04%TVP122,68%TVP219,61%TVP221,23%Polsat17,71%Polsat18,29%TVN15,71%TVN15,28%TV43,68%TV43,21%TVN72,19%TVN71,72%TVPolonia1,46%TVPolonia0,91%TVP_Katowice0,76%EuroSport0,76%EuroSport0,74%TVN240,74%TVN240,67%TVP_Katowice0,67%

16-49 miasta02-2004 02-2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP120,68%TVP120,01%TVP217,06%TVP218,81%TVN16,90%TVN17,10%Polsat14,66%Polsat15,55%TV43,65%TV43,43%TVN73,24%TVN72,45%TVPolonia1,88%TVPolonia1,22%EuroSport1,07%EuroSport1,09%TVN240,99%TVN241,07%Tele50,87%Fox_Kids0,88% Chcesz wiedzieć więcej? Zamów bezpłatny newsletter (więcej)!!!











