Udany rok Paralotnej

4 nagrody (Srebrne Effie, dwie kreatury i wyróżnienie na konkursie Złote Orły), 5 nowych klientów i 6 nowych osób w zespole to bilans roku agencji Paralotna.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

-To byl bardzo udany rok dla naszych klientów a tym samym dla nas. Kreatura i Effie dla kampanii wprowadzajacej Nikona na rynek polski,  to znak, ze dobra kreacja idzie u nas w parze ze wzrostem sprzedaz, co jest dla klientów najwazniejsze  - mówia Michal Holewjusz i Pawel Lis, kreatywni dyrektorzy zarzadzajacy. Paralotna stala sie dla marketerów prawdziwym partnerem kreujacym marki - dodaja.

Do grona nowych klientów dolaczyli m.in: KIA Motors, CH Promenada, SageSymfonia, Wyborowa SA.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"