Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 27 lutego do 4 marca br. była TVP1. Jej udział wzrósł z 16,84 proc. do 18,41 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce awansowała telewizja Polsat, której udział w rynku wzrósł o 0,62 pkt. proc. do 14,64 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVN (14,45 proc., wzrost o 0,39 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która zyskała 0,46 pkt. proc. do 16,31 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 15,19 proc. po wzroście o 0,44 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (15,09 proc., wzrost o 2,91 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się mecz “Polska-Portugalia”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.02-04.03.2012 - grupa 16-49











