Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowej serii „Ugotowanych”, pokazanych w okresie od 9 do 12 lutego br., wyniosła 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 7,27 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,63 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Format nadawany jest od poniedziałku do czwartku o 20.50.
Zdecydowanie najchętniej oglądanym odcinkiem programu w analizowanym okresie był ten czwartkowy, który nie konkurował z hitowymi serialami TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”, które emitowane są w tym paśmie od poniedziałku do środy. Zainteresował on 1,65 mln widzów.
Trzy topowe odcinki
Dla porównania, pierwsze cztery odcinki poprzedniej edycji „Ugotowanych” (pokazywane w okresie od 1 do 4 września ub.r.) śledziło średnio 1,41 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 8,97 proc. i 11,95 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że obecna seria w porównaniu do poprzedniej ma o 220 tys. widzów mniej.

Natomiast cały jesienny sezon programu (nadawany w okresie od 1 września do 27 listopada ub.r.) miał średnio 1,29 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 7,95 proc. i 9,58 proc. udziału.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wysyp-nowosci-w-wiosennej-ramowce-tvn ##W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co daje jej aż 32,33 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (różne programy; 10,18 proc. udziału). Lepiej od TVN wypada również Polsat (filmy fabularne; 9,37 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Zdecydowanym liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu











