Ukraina z największą liczbą zgłoszeń do festiwalu reklamowego Golden Drum

Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Awards Show Powered by Mastercard 10 października w Portorož w Słowenii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ukraina z największą liczbą zgłoszeń do festiwalu reklamowego Golden Drum

Reklamodawcy, agencje i specjaliści ds. komunikacji marketingowej z 29 różnych krajów zgłosili swoje najlepsze prace w pięciu różnych sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej kategorii All Juries.

Liczba zgłoszeń do konkursu przekroczyła poziom z poprzednich lat. Miha Bevc, dyrektor konkursu, powiedział: - Golden Drum tradycyjnie odgrywa ważną rolę w społeczności kreatywnej, marketingowej i reklamowej w Europie. Dlatego jesteśmy niezwykle dumni, że festiwal powraca w tym roku jeszcze silniejszy. Agencje z aż 29 krajów zgłosiły w tym roku swoje prace, przewyższając liczbę z zeszłego roku. Najwięcej zgłoszeń pochodziło z Ukrainy, Rumunii, Polski, Słowacji, Węgier i Bułgarii (w tej kolejności), a najlepszy odzew z nowo włączonych rynków przyszedł ze Szwecji. Jako najbardziej przyjazny festiwal w regionie, nie możemy się doczekać, aby ponownie spotkać się na słoweńskim wybrzeżu, w Portorož.

Sekcja One Channel jest nadal na czele z największą liczbą zgłoszeń, gdzie Druk, Film i OOH są najsilniejszymi kategoriami. 

Jury już obraduje

Rozpoczął się dwuetapowy proces oceniania zgłoszeń. Jury jest prowadzone przez profesjonalistów z całego świata: Pancho Cassis, partner i global chief creative officer, DAVID, USA/Hiszpania; Aaron Starkman, global chief creative officer, Rethink, Kanada; Ashwini Deshpande co-founder cirector, Elephant Design, Indie; Barbara Evans, managing partner, Mediaplus Group, Niemcy oraz Daniela Iebba, director of communications, global Heineken Brand, Holandia.

Lista finalistów konkursu zostanie ogłoszona 2 października br. , ogłoszenie zwycięzców konkursu Golden Drum: Awards Show Powered by Mastercard odbędzie się 10 października br. 

W konkursie Young Drummers prace kreatywne z 17 krajów

Tegoroczne wyzwanie zaprojektowania najlepszego i najbardziej kreatywnego plakatu lub serii plakatów na temat "Randka z arcydziełem" zostało podjęte przez kreatywne talenty z 17 krajów.Coroczny konkurs Young Drummers umożliwia kreatywnym osobom poniżej 30. roku życia z całego świata wykazanie się kreatywnością, zdobycie uwagi na scenie Golden Drum Awards Show i wygranie nagrody w wysokości 1 000 euro.

Najlepsze kreatywne rozwiązanie zostanie wybrane przez pięcioosobowe jury pod przewodnictwem Mykola Kovalenko, założyciela i dyrektora projektowego Mykola Kovalenko Studio, Ukraina/Słowacja i ogłoszone podczas Golden Drum Awards Show.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji