„Ukryta prawda” na antenie TVN emitowana była w dni powszednie o godz. 18.00, w okresie od 1 września do 10 grudnia br. Średnia widownia cyklu wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 9,88 proc. udziału w 4+, 12,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 11,34 proc. w grupie 16-59 oraz 14,89 proc. w grupie kobiet od 35 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia paradokumentalnego serialu względem analogicznego okresu rok zmalała o 170 tys. osób. Jesienią ub.r. cykl śledziło 1,23 mln widzów, co dało TVN odpowiednio 10,65 proc. udziału w 4+ i 12,74 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-serial-tajemnice-milosci-tvn-wyniki-ogladalnosc-gdzie,7170072046294657a ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszyła się emisja z 8 grudnia, którą śledziło średnio 1,35 mln osób.
TVN w paśmie nadawania „Ukrytej prawdy” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza była TVP2 z 11,43 proc. udziału, drugi - Polsat (10,75 proc.), a czwarta - TVP1 (7,70 proc. udziału).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN zajął miejsce drugie.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 87,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/constantin-entertainment-polska-dzial-scripted-magdalena-kuznik-czwojda-aneta-kot,7170383095711361a ##












