Kampania Visa obrazowo pokazuje wyższość płacenia kartą nadtransakcjami gotówkowymi. 60-sekunowy spot wykorzystywany w tejakcji pokazuje Bill Shannon, performera poruszającego się wspecyficzny sposób przy pomocy kul. W początkowych scenach płynnieprzemieszcza się on w ruchliwym pasażu handlowym, kupując wieleróżnych artykułów, następnie mija kolejkę przed bankomatem,zastygając na chwilę w bezruchu i znacząco ziewając, a w końcukupuje deskorolkę, na której odjeżdża w dal.
Z kolei layouty prasowe pokazują wijącą się wstążkę, która masymbolizować płynny ruch, i hasła podkreślające, że kartą Visamożna płacić za rzeczy duże i małe. - Uważamy, że takie motywy będąprzyciągać uwagę odbiorców do naszej oferty - przekonuje ColinClarke, wiceprezes organizacji Visa Europe ds. zarządzania marką.Ponadto w kwietniu rozpocznie się ogólnokrajowa promocja Visa, wktórej codziennie będzie można zdobyć nagrody.

Akcja pod hasłem "Żyje się lepiej" obejmuje telewizję (TVP, TVN,TVN7, TV4, Polsat, Discovery, Polsat Cafe, Polsat 2, Polsat Sport,ITV i stacji tematycznych z sieci AtMedia), prasę (m.in. GazetaWyborcza, Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój, tytuły regionalne,kobiece i motoryzacyjne) oraz punkty sprzedaży (reklama przy kasie,na koszykach i innych nośnikach w sieciach Carrefour, CarrefourExpress i Kaufland). Kreację kampanii - startującej jednocześnie wPolsce, Finlandii, Niemczech, Grecji, Turcji i Wielkiej Brytanii -przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a zakupem mediów zająłsię dom mediowy Mediaedge:cia.











