W dniu 9.12.2011 spółka Wind Mobile S.A. zawarła z France Telecom umowę, która określa ramy techniczne oraz komercyjne dotyczące globalnej sprzedaż platformy do obsługi halodzwonków (ringback tones) oraz usług pokrewnych w ramach grupy France Telecom. „Wybór technologii i usług Wind Mobile został poprzedzony wnikliwą analizą przeprowadzoną przez laboratoria badawczo-rozwojowe France Telecom. Konkurowaliśmy w tym wyścigu z międzynarodowymi korporacjami dostarczającymi rozwiązania teleinformatyczne i jesteśmy dumni, iż polska myśl techniczna została doceniona przez tego bardzo wymagającego klienta. W ciągu ostatnich lat poza światowej klasy technologią zbudowaliśmy również wyjątkowe doświadczenie w zakresie promowania halodzwonków. Dzięki nowej umowie doświadczenia te możemy przenieść na inne rynki, na których jest obecny Orange. Polska jest liderem halodzwonków w Europie. Mamy więc unikalne doświadczenie i referencje.” – mówi Igor Bokun, prezes zarządu Wind Mobile. Wind Mobile prowadzi obecnie działania sprzedażowe w Europe oraz w krajach rozwijających się. Spółka oferuje atrakcyjny program wymiany startych, nieefektywnych platform do obsługi halodzwonków. W ramach tego programu, adresowanego do zagranicznych operatorów mobilnych, możliwa jest bezinwestycyjna wymiana technologii oraz wykorzystanie doświadczeń Wind Mobile w promowaniu usług mobilnych. Rozliczenia objęte programem odbywają się na zasadzie podziału przychodów uzyskanych od abonentów (revenue sharing). O France Telecom i OrangeOrange powstał w marcu 1994 roku, na bardzo już wówczas konkurencyjnym rynku brytyjskim. Na polskim rynku Orange pojawił się jesienią 2005 r., zastępując popularną Ideę. Orange to główna marka grupy France Télécom, jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Liczy ona ponad 131 milionów klientów, użytkowników Internetu, telewizji oraz telefonii komórkowej z krajów, w których Grupa jest obecna. Grupa liczyły 203 miliony klientów w 32 krajach, z których 144,5 miliona to użytkownicy sieci mobilnej. Orange jest trzecim operatorem sieci mobilnych i trzecim dostawcą Internetu ADSL w Europie, a równocześnie, jako marka Orange Business Services, jednym ze światowych liderów usług telekomunikacyjnych dla firm międzynarodowych.