UNICEF szuka agencji marketingowej do globalnej obsługi

Organizacja charytatywna UNICEF rozpoczyna przetarg, w którym wybierze agencję do globalnej obsługi swoich działań komunikacyjnych. Chce zunifikować ją na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
UNICEF szuka agencji marketingowej do globalnej obsługi
Marcin Prokop i Dorota Wellman w kampanii UNICEF Polska

UNICEF obecnie pracuje z kilkoma agencjami reklamowymi na całym świecie. Teraz chce zatrudnić jedną globalną, najlepiej taką, która ma swoje oddziały w Nowym Jorku i Genewie.

Rozsyłany przez UNICEF brief dotyczy opracowania globalnej komunikacji i strategii na okres trzech najbliższych lat. Wybrana agencja zajmie się też opracowaniem globalnej tożsamości marki UNICEF oraz zwiększeniem jej aktywności online.

Obecnie nad kampaniami UNICEF pracują m.in. agencje Atomic London i Forsman & Bodenfors w Szwecji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą