Unilever dwukrotnie zwiększy nakłady na cyfrowy marketing

Firma Unilever zamierza w bieżącym roku podwoić swoje nakłady na marketing w przestrzeni cyfrowej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Keith Weed, szef marketingu i komunikacji w Unilever, powiedział podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, że koncern zamierza dostosować swoją obecność w mediach cyfrowych do ilośći czasu jakie przeznaczają na nie konsumenci.

"Konsumenci spędzają coraz więcej i więcej czasu angażując się w przestrzeń cyfrową. Musimy być tam gdzie są konsumenci, a nawet musimy być przed konsumentami tak żebyśmy byli tam wtedy gdy oni przybędą" - stwierdził Weed.

Podczas canneńskiego festiwalu Unilever odebrał wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2010".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"