Unilever przekaże 1% dochodu ze sprzedaży produktów w sklepach Tesco na cele charytatywne

10 października ruszyła II edycja akcji charytatywnej na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom organizowana przez firmę Unilever. Firma przekaże na cele charytatywne 1% dochodu ze sprzedaży produktów objętych specjalną promocją. Kampania potrwa do końca października w niemal wszystkich sklepach Tesco w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Unilever oraz Tesco, liderzy społecznie odpowiedzialnego biznesu na polskim rynku, od lat zaangażowani są w działalność charytatywną oraz wspieranie lokalnych społeczności. Jedną z akcji, przy której obie firmy ściśle ze sobą współpracują, jest kampania na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom. W jej ramach co roku określone produkty z portofolio Unilever są dostępne w sklepach Tesco w promocyjnych cenach. Następnie 1% z dochodu z ich sprzedaży przekazywany jest przez Unilever na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom. Zebrane środki przeznaczone będą na wsparcie dla rodzinnych domów dziecka.

Naszą ambicją jest prowadzenie biznesu w sposób zrównoważony, dlatego propagujemy tę ideę na każdej płaszczyźnie działalności Unilever, włączając w to współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi, takimi jak Tesco – mówi Harm Goossens, prezes Unilever Polska. W ubiegłym roku udało nam się przekazać ponad 50 tysięcy złotych na cele Fundacji. Jesteśmy bardzo dumni z tego wyniku, ale jednocześnie liczymy, że w tej edycji uda nam się go jeszcze poprawić – dodaje Goossens.

Oprócz promocji dla klientów w całym kraju Unilever przygotował dodatkową atrakcję dla krakowian. Klienci krakowskiego Tesco (ul. Kapelanka 54), którzy odwiedzą sklep ze swoimi pociechami w dniach 18-20 oraz 25-27 października będą mogli je zostawić w specjalnie przygotowanym kąciku dla najmłodszych. Tam maluchy, pod opieką profesjonalnych animatorów, będą bawić się m.in. w budowanie domów, co będzie symbolicznym nawiązaniem do akcji pomocy rodzinnym domom dziecka.

Fundacja Tesco Dzieciom, założona przez jedną z największych sieci handlowych w Polsce, wykorzystuje wszystkie możliwości, jakie daje skala działalności Tesco Polska. Fundacja Tesco Dzieciom przy okazji realizacji swoich programów stara się angażować w akcje charytatywne nie tylko partnerów, ale również klientów Tesco – mówi Katarzyna Michalska-Miszczyk, członek Zarządu Fundacji Tesco Dzieciom. Liczymy, że przy silnym wsparciu firmy Unilever, najbliższa akcja prowadzona w sklepach Tesco pomoże nam w pozyskaniu środków na pomoc rodzinnym domom dziecka a tym samym wniesie trochę szczęścia i radości do życia dzieci, które wychowują się w pieczy zastępczej – podsumowuje Michalska-Miszczyk.

Informacje o firmie Unilever

Firma Unilever jest jednym z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości pod znanymi markami, takimi jak: Algida, Axe, Cif, Delma, Domestos, Dove, Knorr, Lipton, Rama, Rexona, Signal czy Timotei. Jej produkty są obecne w 7 z 10 gospodarstw domowych na całym świecie. Codziennie korzystają z nich ponad 2 miliardy ludzi. W 2012 r. Unilever osiągnął globalny przychód ze sprzedaży w wysokości 51,3 mld Euro.

W Polsce firma jest obecna od 1991 r. i posiada 22 znane i cenione marki. Unilever jest właścicielem 4 fabryk na terenie Polski: w Baninie koło Gdańska (produkcja lodów), Bydgoszczy (kosmetyki i środki czystości), Katowicach (margaryny i herbaty) oraz w Poznaniu (produkty kulinarne i dressingi). Oprócz tego mieszczą się tutaj: Centrum Magazynowania i Dystrybucji w Piotrkowie Trybunalskim, Centrum Badań i Rozwoju w Poznaniu oraz Centrum Operacyjne w Katowicach. Firma zatrudnia w Polsce ponad 3500 osób.

Więcej informacji: www.unilever.pl

 Informacje o firmie Tesco

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych w Polsce, z ponad 450 placówkami - od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tysięcy pracowników i oferuje produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień w sklepach sieci zakupy robi ponad 5 milionów Polaków.

Więcej informacji: www.tesco.pl

Informacje o Fundacji Tesco Dzieciom

Fundacja Tesco Dzieciom powstała z inicjatywy Tesco Polska 17 kwietnia 2012 roku jako kolejny krok w rozwoju strategii zaangażowania społecznego i długofalowych działań charytatywnych realizowanych przez firmę Tesco. Celem działania Fundacji jest wspieranie wartościowych inicjatyw i projektów społecznych, ukierunkowanych na pomoc dzieciom i młodzieży oraz integracje i zaangażowanie na rzecz wspólnego dobra społeczności lokalnych. Programy Fundacji realizowane są w obszarach edukacji (konkurs grantowy „Pracownia Talentów”, program stypendialny dla dzieci pracowników Tesco POLSKA), pomocy społecznej (Ogólnopolski Program Dożywiania Potrzebujących Dzieci „Zdrowo jeść, by rosnąć w siłę”, współpraca strategiczna z Fundacją Happy Kids), oraz ochrony i promocji zdrowia (biegi charytatywne, współpraca z Uniwersyteckim Szpitalem Dziecięcym w Krakowie).

Więcej informacji: www.fundacjatesco.pl

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"