Marki Unilevera partnerami UEFA EURO 2024

Najpopularniejsze marki koncernu Unilever, w tym Hellmann’s, Knorr, Dove i Rexona, zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024. Współpraca obejmie akcje promocyjne, w których będzie można wygrać bilety na mecze, a także specjalne atrakcje dla fanów piłki nożnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marki Unilevera partnerami UEFA EURO 2024

Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) ogłosiły w środę, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami Mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2024

Marki spożywcze z portfolio Unilever, które będą aktywne podczas turnieju, to Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher. Oficjalnymi sponsorami będą także marki z portfolio higieny osobistej: Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.

Przewiduje się, że UEFA EURO 2024 przyciągnie na żywo łącznie 5 miliardów ludzi na całym świecie. Turnieje mają gościć 2,7 mln fanów, którzy obejrzą 51 meczów w dziesięciu niemieckich miastach.

– Przyjemność jedzenia odgrywa bardzo ważną rolę podczas spotkań z przyjaciółmi i rodziną z okazji wydarzeń sportowych. Niezależnie od tego, czy oglądamy je razem z tysiącami innych osób na stadionach, czy kibicujemy w domowym zaciszu. Jesteśmy dumni z tego, że marki Unilever Nutrition mogą być częścią tego europejskiego święta piłki nożnej o globalnym zasięgu. – mówi Peter Dekkers, Nutrition general manager Europe w Unilever.

– Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo Unilever i UEFA EURO 2024. To współpraca, która celebruje wspólną pasję i zaangażowanie w nawiązywanie kontaktu z fanami piłki nożnej w Europie i na świecie – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA. – Marki z portfolio produktów spożywczych i higieny osobistej Unilever każdego dnia docierają do miliardów ludzi i jestem pewny, że razem zapewnimy fanom na całym świecie nowy wymiar zaangażowania i piłkarskich emocji. 

W okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, oferując kibicom okazje do wygrania biletów i udział w akcjach specjalnych dla fanów. Marki będą także obecne w oficjalnych strefach kibica podczas turnieju.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online