Studio Ekstrakt zajmie się obsługą marki Unitra

Studio Ekstrakt rozpoczęło współpracę w zakresie obsługi reklamowej z marką Unitra.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Studio Ekstrakt zajmie się obsługą marki Unitra

- Unitra to nazwa, która wzbudza pozytywne skojarzenia w sercach wielu audiofili. Jej historia sięga do początku lat sześćdziesiątych, a produkowane przez nią urządzenia zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Dlatego też, kiedy pojawiła się możliwość współpracy z tak prestiżową marką jak Unitra, nie mogliśmy się powstrzymać przed skorzystaniem z tej wyjątkowej okazji. Wierzymy, że wprowadzając do współpracy naszą kreatywność, doświadczenie i nowoczesne podejście do produkcji stworzymy film, który będzie hołdem dla przeszłości, ale jednocześnie innowacyjną wizją przyszłości - mówi Marcin Strzałkowski, CEO i dyrektor kreatywny Ekstrakt Studio.

Do zadań Studia Ekstrakt będzie należało opracowanie strategii działań, scenariusza, reżyseria filmu, jego produkcja i postprodukcja.

Wideo o charakterze wizerunkowo-produktowym, którego celem będzie podkreślenie dziedzictwa marki Unitra, ukierunkowanego na przyszłość, gdzie elektronika i dźwięk, ma stworzyć niesamowitą historię z innowacyjną wizją przyszłości.

grafika

Unitra wraca na rynek

Unitra to kultowa marka wzmacniaczy, wież i kolumn, znana już od 1961 roku. Pierwsze urządzenia reaktywowanej marki z czasów PRL mają trafić do sklepów już jesienią tego roku.

Michał Kiciński zapowiada, że sprzęty Unitry będą wysokiej jakości, naprawialne, trwałe, a każda część dostępna w krótkich łańcuchach dostaw dzięki lokalnej produkcji.

Centrum produkcyjne ma znajdować się na warszawskim Ursusie. Prototyp wieży audio Unitra ZM1006 został zaprezentowany na ubiegłorocznych jesiennych targach Audio Video Show w Warszawie.

W projekt Unitra włączony jest m.in. Daniel Kostrzewa, który odpowiada za sprzedaż i marketing. W przeszłości manager związany był z firmami Panasonic, Philips i Samsung.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa