PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowe pakiety UPC Polska bez TVP Info i TVP Sport. „Trwają rozmowy"
Nowe pakiety UPC Polska bez TVP Info i TVP Sport. „Trwają rozmowy"
Analogowa telewizja kablowa wiecznie żywa. „W wybranych miastach około 15 kanałów”
Analogowa telewizja kablowa wiecznie żywa. „W wybranych miastach około 15 kanałów”
Koniec oferty UPC Polska. Nowi klienci z pakietami od Play bez m.in. TVP Info i Eurosportu 2
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play. Kampania w starym stylu, w reklamach Kulesza i Lichota
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play. Kampania w starym stylu, w reklamach Kulesza i Lichota
Play z własną ofertą internetu i telewizji. W reklamie Leszek Lichota
UPC Polska bez kolejnego kanału. „Z przyczyn niezależnych od nas”
UPC Polska bez kolejnego kanału. „Z przyczyn niezależnych od nas”
Play z UPC coraz bliżej 15 mln klientów. Mniej inwestuje, dwa razy więcej płaci za prąd
Play z UPC coraz bliżej 15 mln klientów. Mniej inwestuje, dwa razy więcej płaci za prąd
Sieć kablowa UPC Polska usunęła kanał z oferty. Czy można rozwiązać umowę?
Sieć kablowa UPC Polska usunęła kanał z oferty. Czy można rozwiązać umowę?
Zmiany na listach kanałów UPC Polska i Orange
Polsat, Canal+ oraz Orange zmniejszają ślad węglowy i proponują to klientom
Polsat, Canal+ oraz Orange zmniejszają ślad węglowy i proponują to klientom
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play
Play sprzedał połowę światłowodów UPC Polska. Zarobi 1,8 mld zł
Play z UPC Polska wydał 224 mln zł na reklamy. Mocniej wzrosły koszty IT i sieci, 25 mln zł dla władz telekomu
Play z UPC Polska wydał 224 mln zł na reklamy. Mocniej wzrosły koszty IT i sieci, 25 mln zł dla władz telekomu
Play z UPC Polska ma 11 mln abonentów. Zarobił na czysto ponad miliard zł
Play z UPC Polska ma 11 mln abonentów. Zarobił na czysto ponad miliard zł
Właściciel Play i UPC Polska przedstawił projekt nowego kanału naziemnego
Właściciel Play i UPC Polska przedstawił projekt nowego kanału naziemnego
Play ograniczył marketingowo UPC Polska. Mocniej reklamowały się Vectra i Netia
Play ograniczył marketingowo UPC Polska. Mocniej reklamowały się Vectra i Netia