UPC Polska: mniej klientów tv analogowej, więcej tv cyfrowej, internetu i telefonii

Sieć kablowa UPC Polska (Liberty Global, Inc.) razem z przejętą niedawno Aster na koniec I kwartału br. miała 1 492 900 abonentów. Wzrosła liczba klientów UPC korzystających z telewizji cyfrowej, internetu i telefonii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przez I kwartał br. łączna liczba abonentów UPC Polska minimalnie spadła - o 4,1 tys. Wynika to głównie z faktu, że sieć straciła 49,3 tys. klientów analogowej telewizji, których na koniec marca obsługiwała 678 tys.

W przypadku pozostałych usług UPC Polska zanotowała wzrosty bazy abonenckiej. I tak sieć miała 662,7 tys. klientów telewizji cyfrowej - o 29,7 tys. więcej niż na koniec ub.r. Liczba abonentów internetu szerokopasmowego zwiększyła się przez kwartał o 13,5 tys. - do 800,3 tys., a telefonii o 31 tys. - do 396,2 tys.

W I kwartale br. UPC Polska pozyskała 11,9 tys. klientów biznesowych (z segmentu małych firm, tzw. SOHO), z których 11 tys. wykupiło dostęp do internetu, a po 6,9 tys. - do telewizji cyfrowej i telefonii.

Mimo że ogólna liczba klientów UPC spadła w skali kwartału, wzrosła łączna liczba usług świadczonych przez sieć - o 42,8 tys., do poziomu 2 537 200.

W komunikacie UPC Polska zwraca uwagę, że w I kwartale br. skonsolidowała swoją ofertę z przejętą na początku b.r. siecią Aster. I tak operator m.in. podniósł prędkości internetowe klientom Aster (więcej na ten temat) oraz udostępnił im swoją ofertę dla firm UPC Biznes (więcej o tym). „Od marca br. wszyscy dotychczasowi klienci Aster mogą już korzystać z pełnej oferty usług UPC” - podkreśla spółka.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska