Sieć UPC Polska na koniec marca 2018 roku miała dokładnie 1 432 600 klientów, czyli o 2,1 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Korzystali oni z 2 989 300 jednostkowych usług (RGU), co oznacza wzrost w skali roku o 33,8 tys.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-polska-wycofuje-sie-z-kupna-multimedia-polska-nie-udalo-nam-sie-dojsc-do-porozumienia ##
Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1 026 700 abonentów (wzrost o 16,2 tys. abonentów). Już 530 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon, co stanowi 52 proc. wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC (względem końca marca ub.r. nastąpił wzrost o prawie 230 tys. klientów).
Liczba sprzedanych przez firmę usług internetu wzrosła w skali roku o 33,8 tys. do 1 145 200. 452,3 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.

Natomiast liczba sprzedanych usług telefonicznych poszła do góry o 3,8 tys. do 634 000.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/horizon-go-upc-polska-uslugi-dostepne-w-calej-unii-europejskiej ##
UPC podaje, że w całym pierwszym kwartale br. powiększył zasięg swojej sieci o 21,6 tys. mieszkań. Ogółem sieć firmy obejmuje już ponad 3,3 mln gospodarstw domowych (HP).
- W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 milionów usług (RGU), wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową. Zapewniliśmy naszym klientom jeszcze lepszą ofertę, dzięki kolejnemu przyśpieszeniu prędkości internetu, dzięki czemu średnia z jakiej obecnie korzystają wzrosła do 130 Mb/s ze 100 Mb/s w poprzednim kwartale -– mówi Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. - To wszystko, wsparte przeprowadzonym we wrześniu 2017 roku rebrandingiem, było efektem ogromnego wysiłku całego zespołu UPC Polska i przyczyniło się do osiągnięcia przez nas rekordowo wysokiego wskaźnika satysfakcji klienta oraz realizacji naszej ambicji, jaką jest umacnianie pozycji marki numer jeden na rynku szybkiego Internetu i telewizyjnej rozrywki - dodaje.












