UPC Polska reklamuje usługi komórkowe

Operator UPC prezentuje w nowej kampanii reklamowej usługi komórkowe. Działania przygotowały K2, OMD, Human Ark, Głośno.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
UPC Polska reklamuje usługi komórkowe

W ramach platformy kreatywnej, z brand hero UPCeuszem w roli głównej, 25 stycznia ruszyła kampania przygotowana przez Agencję K2 (Grupa K2).

Tym razem UPCeusz zmienił swój kształt i po raz pierwszy zabrał głos, żeby wypromować usługi komórkowe w UPC.

Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk, postprodukcję przygotował Human Ark, a za udźwiękowienie odpowiadało studio Głośno.

Działania obejmują również kampanię digitalową i komunikację w mediach społecznościowych.

Za zakup mediów odpowiada OMD.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"