W ramach kampanii promowane są trzy paczki usług: – Internet 1 Mb/s, telewizja cyfrowa Basic, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min w cenie za 79 zł miesięcznie; – Internet 2Mb/s, telewizja cyfrowa Komfort HD wraz z wypożyczalnią VoD, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min za 99 zł miesięcznie; – Internet 12 Mb/s, telewizja cyfrowa Komfort HD wraz z VoD i nagrywarką PVR, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min za 129 zł miesięcznie. Kampania prowadzona jest jest w 22 miastach, m.in. Warszawie, Gdyni, Gorzowie Wlkp., Ełku, Płocku, Kaliszu, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu. Na akcję składają się działania na outdoorze oraz w internecie.
Spółka prowadzi kampanię wspólnie z brokerem reklamy zewnętrznej - firmą ad i media. Kreację przygotowała agencja Adking.












