UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy

Firma kurierska UPS rozpoczęła przegląd swojego globalnego budżetureklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przegląd ten obejmuje globalną reklamę, zakup mediów,relationsip marketing oraz usługi cyfrowe.

Do przetargu, który nadzoruje londyńska firma konsultacyjna AARGroup, zaproszona została The Martin Agency (należąca doInterpublic Group), która obecnie obsługuje UPS na rynkuamerykańskim. Nie wezmą w nim natomiast udziału również będącewłasnością IPC firmy McCann Erickson, Universal McCann i MRM.

Wartość globalnego budżetu reklamowego UPS szacuje się na 150 do200 milionów dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych firma wydała wminionym roku na reklamę około 100 milionów dolarów - o 30 milionówdolarów mniej niż w roku 2007.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online