Urodzinowa promocja w Pizza Hut

Urodzinowe niespodzianki na 10-lecie Pizza Hut w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z okazji 10-lecia marki Pizza Hut w Polsce, sieć przygotowała dla swoich klientów wiele jubileuszowych atrakcji: urodzinowe pizze, konkurs sms-owy, w którym wygrać można zestawy kina domowego i wieże stereo, oraz niespodziankę - jedną pizzę gratis do każdej urodzinowej pizzy.

Odwiedzając restauracje Pizza Hut w terminie od 5.08 do 13.10. skorzystać można z którejś ze specjalnych ofert przygotowanych z okazji 10-lecia obecności sieci w Polsce.

Kolejną jubileuszową atrakcją jest konkurs sms-owy, który trwać będzie od 5 sierpnia do 13 października. Wygrać w nim można 70 zestawów kina domowego i 210 zestawów stereo marki LG.

W konkursie uczestniczyć może każdy kto do pizzy urodzinowej zamówi jedną ze specjalnych sałatek (Caprese, Insalata del Zorba, Insalata del Cesaro). Wraz z zamówieniem kelner wręczy nam kupon z indywidualnym kodem dostępu, który następnie wysłać należy sms-em do konkursowego centrum. Automatyczny system prześle nam proste pytanie dotyczące sieci Pizza Hut, a 4 osoby, które danego dnia najszybciej odpowiedzą na zadane pytanie wygrywają zestaw kina domowego (1 miejsce) lub wysokiej klasy wieżę stereo (miejsca 2-4). Konkursem objęte są zarówno zamówienia realizowane przy stolikach restauracyjnych, jak i te w opcji "na wynos".

Dopełnieniem rocznicowych niespodzianek jest promocja, którą objęte są wszystkie zestawy urodzinowe zamawiane w opcji z dostawą do domu. Przy zakupie któregokolwiek z tych zestawów, otrzymamy kupon na 30 darmowych wypożyczeń filmów katalogowych w sieci Beverly Hills Video lub 5 darmowych wypożyczeń filmów we wszystkich kategoriach (włączając hity i nowości) w sieci Video World.

Całość kampanii jubileuszowej przygotowała agencję Red 8 Communications Group. Promocje wspierać będą materiały POS, oraz reklama telewizyjna, która na ekrany wejdzie 10 sierpnia 2003. Emisja reklamy telewizyjnej będzie trwała 5 tygodni i obejmie całą Polskę. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji w dwóch wersjach: wersja 30 sekundowa (50%) i wersja 15 sekundowa (50%). Reklamy pojawią się w TVP, TVP3, TVN Siedem oraz w Polsacie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampania potrwa ok. dwóch miesięcy.

Pierwszą próbą wprowadzenia marki Pizza Hut w Polsce było otwarcie franczyzowej restauracji w hotelu Marriot, restauracja ta jednak wkrótce przekształciła się i w jej miejsce powstał Pub O'Hara. Restaurację, która jako pierwsza w pełni odpowiadała sieciowemu wzorcowi, otwarto 17 lipca 1993 roku w centrum handlowym Panorama w Warszawie.

W Polsce restauracjami zarządza firma American Restaurants Sp. z o.o. (w skrócie AmRest), która powstała z połączenia dwóch firm - Tricon Restaurants Poland i American Restaurants Services Sp. z o.o., zarządzającą restauracjami Pizza Hut i KFC na terenie Polski oraz Republiki Czeskiej. AmRest, który jest właścicielem łącznie 125 restauracji w Polsce, w tym 58 lokali Pizza Hut i 67 restauracji KFC, oraz 20 restauracji w Czechach, jest bezpośrednim licencjobiorcą od firmy YUM! Brands (dawniej Tricon Restaurants International) z centralą w Dallas, USA. Restauracje YUM! Brands International, czyli Pizza Hut wspólnie z Kentucky Fried Chicken oraz Taco Bell, tworzą najpotężniejszy koncern restauracyjny na świecie, posiadający 30 tysięcy restauracji w ponad 90 krajach świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+