W numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad Sablewskiej z modelką Kate Moss, quiz na temat showbiznesu, a także urodzinowe konkursy (m.in. taki, w którym trzeba się ustylizować na Rihannę). Wydanie liczyć będzie 132 strony (normalnie to jest 108 stron), w tym 36 stron zajmie wprowadzony w sierpniu br. dział “Show Style” (normalnie 26 strony). Numer ukaże się w normalnej cenie 2,20 zł i w nakładzie 700 tys. egz.
>>> Edipresse żąda wycofania zmian w “Show” Sprzedaż urodzinowego numeru “Show” wsparta jest kampanią reklamową w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat), w internecie (Interia.pl) i w punktach sprzedaży prasy. Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a mediaplan - MEC.

W I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem “Show” wyniosła 390 824 egz. (dane ZKDP, więcej na ten temat).











