Urszula Borzym będzie odpowiedzialna za rozwój strategii komunikacyjnych dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych, zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami oraz koordynację działań z zakresu public affairs. Wesprze również rozwój portfolio usług Lighthouse Polska.
Urszula Borzym specjalizuje się w budowaniu relacji i zarządzaniu projektami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, zrównoważonego rozwoju, przywództwa oraz analizowania trendów konsumenckich. Z sukcesem łączy różne dziedziny komunikacji, tworząc innowacyjne projekty edukacyjne i PR-owe. Wcześniej pracowała m.in. w SEC Newgate CEE, THINKTANK, Humanites Institute oraz Fabryce Komunikacji Społecznej.
Jako senior advisor w SEC Newgate CEE była częścią zespołu odpowiedzialnego za projekt dla TVN Warner Bros. Discovery, który zdobył nominację do nagrody PRWeek Global Awards, plasując się wśród najlepszych globalnych kampanii w kategorii „Issues and Crisis”. W THINKTANK współpracowała z administracją publiczną, samorządową, mediami, instytucjami kultury oraz biznesem, zarządzając projektami, tworząc raporty i planując kampanie społeczne.

Z wykształcenia i zamiłowania jest germanistką oraz absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa.











