Urszula Piasecka będzie doradzać zarządowi Canal+ ws. monetyzacji treści

Od 4 maja Urszula Piasecka obejmie w Canal+ Polska nowo utworzone stanowisko doradcy zarządu ds. monetyzacji treści programowych. Wcześniej pracowała m.in. w Monolith Films i Telewizji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Urszula Piasecka będzie doradzać zarządowi Canal+ ws. monetyzacji treści
Urszula Piasecka

W Canal+ Polska Urszula Piasecka będzie raportowała do Małgorzaty Seck, wiceprezes firmy ds. programowych.

- W Canal+ wierzymy, że dialog i zrównoważona współpraca z partnerami jest podstawą sukcesu, dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza tak uznana i doceniana w środowisku ekspertka. Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Urszuli w obszarze zarządzania licencjami pozwoli na dalsze rozwijanie bogatej oferty programowej dla klientów Canal+ oraz dotarcie z lokalnymi produkcjami Canal+ na nowe zagraniczne rynki - komentuje Małgorzata Seck.

- Do Canal+ przychodzę z bagażem doświadczeń z pracy z producentami, nadawcami oraz dystrybutorem treści premium i spodziewam się intensywnej pracy nad modelami eksploatacji treści w nowych czasach - dodaje Urszula Piasecka.

Piasecka zakupami programowymi i sprzedażą licencji filmowych na rynkach międzynarodowych zajmuje się od 17 lat. Przez 9 lat pracowała jako dyrektor ds. obrotu licencjami w Monolith Films.

Wcześniej była szefem programowym Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym oraz kierowała zakupami programowymi i koordynacją międzynarodowych koprodukcji w Telewizji Polskiej. Pierwsze doświadczenia w zakresie międzynarodowej promocji i sprzedaży polskich produkcji filmowych zdobywała w Studio Filmowym Zebra.

Jest współautorem programu studiów podyplomowych z zarządzania w mediach na Akademii Leona Koźmińskiego, wykłada na tej uczelni. Obecnie uczestniczy w programie Strategies for Leadership prowadzonym przez The Institute for Management Development

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/odcbhodzi-anna-rozalska-canal-dyrektor-produkcji-oryginalnych-i-koprodukcji,7170200557901953a ##

Canal+ ma 2,7 mln klientów

Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/edyta-sadowska-canal-biznes-telewizyjny-jest-odporny-na-zmiany-wywolane-przez-kryzys-covid-19,7170210376751233a ##

Wiosną ub.r. Canal+ Polska uruchomił dwa serwisy VoD dostępne dla wszystkich internautów: Canalplus.com działający w modelu subskrypcyjnym (z filmami, programami i streamingiem 76 stacji tv) oraz Premiery Canal+, w którym można wypożyczać pojedyncze filmy.

Natomiast liczba użytkowników pośrednich Canal+ Polska, czyli głównie korzystających z pakietów Canal+ w sieciach kablowych, rok do roku wzrosła o 2,5 proc., z 321 do 329 tys.

W pierwszej połowie ub.r. przychody sprzedażowe Canal+ Polska zwiększyły się rok do roku z 1,11 do 1,19 mld zł. Zysk operacyjny poszedł w górę z 34,75 do 154,84 mln zł, a zysk EBITDA wzrósł rok do roku o 30 proc. do 254,5 mln zł Firma uzasadniła to stałą optymalizacją kosztów działalności operacyjnej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"