775 tys. widzów serialu „Usta usta” w TVN

Serial „Usta usta” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 775 tys. widzów, o 740 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
775 tys. widzów serialu „Usta usta” w TVN
Wilczak, Bohosiewicz, Mecwaldowski, Popławska i Perchuć w „Usta usta 4”; fot. TVN

Premierowe odcinki serialu „Usta usta” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Średnia widownia serialu do 20 września br. wyniosła 775 tys. osób, co przełożyło się na 6,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę poszczególne odcinki serialu oglądało średnio 2,03 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 935 tys., a w 16-59 - 1,29 mln).

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył trzeci odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 856 tys. oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-jesien-2020-ramowka-nowe-programy-opinie-edward-miszczak,7170484495952001a ##

TVN w paśmie nadawania czwartego sezonu serialu „Usta usta” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. reality-show „Rolnik szuka żony”, osiąga 17,99 proc. udziału. Drugi jest Polsat (programy kabaretowe i „Love Island. Wyspa miłości”; 10,45 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,08 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.

grafika

„Usta usta” to polska adaptacja brytyjskiej produkcji „Cold Feet”, którą w ITV oglądać można było w latach 1997-2003 i od 2016 roku (powstało dotychczas 9 sezonów). Jest to komediodramat o współczesnym „raju miłości”. Serial przedstawia losy trzech par, które są w różnych fazach związku. Telewizja TVN „Usta usta” emitowała w latach 2010-2011, powstały trzy sezony produkcji.

Czwarty sezon „Usta usta” pokazuje dalsze losy tych samych bohaterów, ale w zupełnie nowym momencie ich życia - akcja serialu przeniesie się o 14 lat. W rolach głównych nowych odcinków widzowie ponownie oglądać mogą Pawła Wilczaka, Sonię Bohosiewicz, Wojciecha Mecwaldowskiego, Magdalenę Popławską i Marcina Perchucia.

W serialu występują także: Wiktoria Filus, Anna Czartoryska-Niemczycka, Magdalena Walach, Roman Frankl, Maciej Marcin Tomaszewski, Olga Rayska, Aniela Płudowska, Łukasz Gawroński, Oliwia Ogorzelska, Cezary Kosiński, Paweł Koślik, Zygmunt Malanowicz, Piotr Grabowski, Aleksandra Justa i Mateusz Damięcki.

Projekt rozwijany jest przez zespół produkcji fabularnej, który nadzoruje Marta Grela-Gorostiza. Scenarzystką serialu jest Katarzyna Krzysztopik, reżyserem Bartosz Ignaciuk, a autorem zdjęć Paweł Figurski. Za scenografię odpowiada Maciej Fajst, za kostiumy Katarzyna Baran, za charakteryzację Mirela Zawiszewska. Muzykę komponuje Marcin Macuk. Kierownikiem produkcji serialu „Usta usta” jest Przemysław Malec, a producentami Wojciech Bockenheim i Oriana Kujawska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/projekt-lady-tvn-pokaze-5-sezon-zmiana-ramowki-na-jesien,7170480860780673a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]