Nowy etap kampanii jest kontynuacją jej poprzedniej odsłony z jesieni ub.r., opartej na spocie, w którym o pracę w PZU bezskutecznie starał się mityczny bóg Thor (obejrzyj to). W nowych reklamach Thor zachęca studentów i młodych absolwentów: „uThoruj sobie drogę na staż”, promując ogólnopolski program staży i praktyk w tej firmie.
- PZU stale rozwijamy program praktyk i staży, poszukując rozwiązań, które umożliwią kandydatom jak najlepszy start w karierze zawodowej. W najnowszej kampanii zapraszamy studentów do skorzystania z ponad 70 atrakcyjnych ofert stażowych - opisuje Maciej Hassa, kierownik zespołu marki w PZU.

Akcja obejmuje przede wszystkim eventy (obecność PZU podczas 22 targów pracy w 10 miastach, spotkania ze studentami obejmujące m.in. biurko promocyjne z technologią virtual reality umożliwiającą wizytę we wnętrzach PZU, aplikację karierową „Quiz na start” i warsztaty z ekspertami firmy) oraz internet (aktywności w dużych serwisach rekrutacyjnych i na portalach społecznościowych).
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja VML Poland, a media zaplanował dom mediowy Starlink.











