1,72 mln widzów magazynu „Uwaga!” w TVN

W tym roku „Uwagę!” ogląda średnio 1,72 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 170 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,72 mln widzów magazynu „Uwaga!” w TVN
Gospodarze programu „Uwaga!”; fot. TVN

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 2 sierpnia 2020 roku w TVN (codziennie około godz. 19.50) wyniosła 1,72 mln osób. Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,54 proc. wśród wszystkich widzów, 13,88 proc. w grupie 16-49 i 13,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Uwagi!” wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 2 sierpnia 2019 roku w TVN wyniosła 1,89 mln osób. Dało to TVN odpowiednio 13,81 proc., 14,99 proc. i 14,72 proc. udziału.Interwencyjny magazyn stracił 170 tys. widzów.

grafika

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 29 marca. Śledziło go średnio 2,49 mln osób.

grafika

Magazyn „Uwaga!” ma na celu przedstawienie widzom afer, reportaży oraz ciekawostek na rozmaite tematy. Program prowadzą na zmianę Ryszard Cebula, Zbigniew Łuczyński oraz Tomasz Kubat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uwaga-koronawirus-tvn-wyniki-ogladalnosci,7170725267916417a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP