Użytkownicy DVR omijają reklamy

Użytkownicy urządzeń DVR (digital video recorder) oglądają więcejtelewizji, ale nie zwracają większej uwagi na reklamy.

km
km
Udostępnij artykuł:

85 procent posiadaczy DVR uczestniczących w badaniu firmyDoubleClick Performics stwierdziło, że odkąd ma takie urządzenie,ogląda mniej reklam - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.

Ponad połowa posiadaczy DVR przyznała też, że "zawsze" przewijareklamy, a kolejne 36 procent robi to przynajmniej przy 3/4oglądanych programów.

Pomimo stosunkowo wysokiej liczby właścicieli DVR, którzystwierdzili, że oglądają telewizję online gdzie reklam nie możnaominąć, wielu z nich nie zwraca na te reklamy uwagi.

Program telewizyjny w sieci obejrzała połowa posiadaczy DVR. 38procent z nich stwierdziło, że na internetowe reklamy zwracamniejszą uwagę niż oglądając je w telewizji wobec zaledwie 9procent twierdzących odwrotnie.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+