Użytkownicy iPhone'ów częściej kupują aplikacje

Użytkownicy iPhone'ów i telefonów opartych na Androidzie pobierają i spędzają czas korzystając z mniej więcej takiej samej liczby aplikacji, ale posiadacze urządzeń firmy Apple są bardziej skłonni do płacenia za nie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę AdMob wynika, że 50 proc. użytkowników iPhone'ów i 35 proc. użytkowników iPodów Touch kupuje przynajmniej jedną aplikację w miesiącu.

Dla porównania, to samo robi tylko 24 proc. użytkowników urządzeń opartych na systemie WebOS firmy Palm i 21 proc. posiadaczy telefonów pracujących na platformie Android.

Najwyższą średnią aplikacji (płatnych i darmowych) pobieranych miesięcznie odnotowano w przypadku użytkowników iPodów Touch (12,1). Tymczasem właściciele iPhone'ów i urządzeń opartych na Androidzie pobierają średnio odpowiednio 8,8 i 8,7 aplikacji w miesiącu (webOS - 5,7).

Posiadacze iPodów Touch przeznaczają także najwięcej czasu na korzystanie z aplikacji - średnio 100 minut w miesiącu. W przypadku użytkowników iPhone'ów i telefonów pracujących na Androidzie średnia jest podobna - odpowiednio 79 i 80 minut (webOS - 87 minut).

Z badania AdMob wynika również, że swoje urządzenia innym osobom poleciłoby 91 proc. użytkowników iPhone'ów, 88 proc. iPodów Touch, 84 proc. telefonów opartych na Androidzie oraz 69 proc. urządzeń pracujących na WebOS.

AdMob to firma specjalizująca się w sprzedaży reklam wyświetlanych na ekranach mobilnych urządzeń. W listopadzie zeszłego roku jej przejęcie za 750 milionów dolarów ogłosiło Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?