Użytkownicy iPhone'ów wolą mobilny internet od tradycyjnych mediów

Użytkownicy iPhone'ów częściej surfują za pomocą swoich urządzeń pomobilnej sieci niż czytają prasę, słuchają radia czy oglądajątelewizję.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez sieć mobilnejreklamy AdMob wynika, że z mobilnego interneturegularnie korzysta 58 procent posiadaczy smartfonów firmyApple.

To zdecydowanie wyższy odsetek niż w przypadku tradycyjnychmediów takich jak prasa codzienna, radio (45,7 procenta) czytelewizja (32,7 procenta).

Badanie AdMob pokazuje także, że 43 procentużytkowników iPhone'ów surfuje po sieci bardziej regularnie za ichpomocą niż z poziomu komputera.

Coraz większą popularność możliwości uzyskiwania dostępu dointernetu przez komórkę potwierdza również niedawne badanieprzeprowadzone przez firmę Forrester Research. Wynika z niego, że24 procent europejskich konsumentów robi to regularnie, wporównaniu do 20 procent dwanaście miesięcy wcześniej.

źródło: Revolution

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa