Użytkownicy poczty Interii ze zniżkami od Multikina i Kodyrabatowe.pl

Osoby korzystające z Poczta.interia.pl będą otrzymywać kody ze specjalnymi zniżkami od sieci kin Multikino i serwisu Kodyrabatowe.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Użytkownicy poczty Interii ze zniżkami od Multikina i Kodyrabatowe.pl

Kody z rabatami do Multukina i sklepów współpracujących z serwisem Kodyrabatowe.pl będą pojawiać się w osobnym folderze skrzynki mailowej na Poczta.interia.pl. - Jesteśmy przekonani, że dostarczany przez nas kontent będzie wartościowy dla użytkowników poczty. Kody rabatowe zyskują coraz większą popularność na polskim rynku - deklaruje Szymon Dobosz, CEO Picodi.com, właściciela serwisu Kodyrabatowe.pl.

- Nowa Poczta.interia.pl to rozwiązanie cenione przez użytkowników i branżę, stąd nasza decyzja o wprowadzeniu oferty zniżek, przeznaczonych dla właścicieli kont e- mailowych - wyjaśnia Sebastian Wojnarowski, dyrektor pionu komunikacji w Grupie Interia.pl.

Poczta.interia.pl w nowej wersji została udostępniona wszystkim użytkownikom w lutym ub.r. W grudniu ub.r. zanotowała 2,7 mln realnych użytkowników i 140,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii