Firma analityczna Wristly oparła swoje szacunki na badaniach przeprowadzonych wśród ponad 2,2 tys. użytkowników smartwatchy firmy Apple.
Z sondaży wynika, że mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Europy najczęściej na zakup konkretnego modelu Apple Watcha wraz z dedykowanymi do niego akcesoriami przeznaczają 529 dol. Kwota ta mieści się we wcześniejszych przewidywaniach analityków z Wall Street, którzy prognozowali, że klienci będą wydawać na smartwatche Apple’a od 425 do 550 dol.
Wristly podkreśla, że wcześniej trudno było przewidzieć, jaką średnią wartość osiągną zakupy w segmencie Apple Watchy w związku z szeroką ofertą odmian tych zegarków i ich zróżnicowanymi cenami.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/apple-watch-z-polskimi-cenami-w-appstore-od-1699-do-80-tys-zl ##
Badanie wskazuje też, że mężczyźni wydają na zakup smartwatchy Apple’a o 30 dol. więcej od kobiet, zaś 40 proc. respondentów do samych zegarków dokupiło dodatkowe paski.

Wcześniejszy sondaż dokonany przez Wristly pokazał, że 97 proc. użytkowników Apple Watcha jest usatysfakcjonowanych jakością i możliwościami tego zegarka.
Według zapowiedzi Apple jego smartwatch pojawi się w sprzedaży w Polsce 9 października br.











