V&P przygotowuje kampanie ATL dla marki Kiri

Po długiej przerwie w działaniach reklamowych pod koniec sierpnia2007 r. ruszy kampania ATL serków marki Kiri.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

V&P odpowiada za przygotowanie adaptacji spotu TV 15``,który będzie emitowany w: Polsacie, TVN, TVP, TVN7, TV4. Komunikatjest skierowany do rodziców i podkreśla bardzo zdrowy charakterproduktu.

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz wzrostsprzedaży.

Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji