Ruszyła największa w historii kampania marki V-TAC

Wystartowała największa w historii kampania marki V-TAC, producenta oświetlenia LED oraz urządzeń odnawialnych źródeł energii (OZE). Realizują ją agencje Demo Effective Launching i PRO Media House.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest dotarcie do trzech grup docelowych: B2B, B2C oraz instalatorów - grupy, która zawodowo zajmuje się montowaniem pomp ciepła oraz projektowaniem i montażem systemów oświetleniowych.

Kampania pojawi się m.in. w ogólnopolskim radiu, serwisach video, mediach społecznościowych, obejmie działania typu display, video, content marketing i geolokalizację.

Za kreację reklam odpowiada agencja Demo Effective Launching, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7