Inga Folta to art director z 12-letnim doświadczeniem zdobytym w nowojorskiej agencji Vivaldi Group, gdzie pracowała dla marek takich jak American Express, Playmobil, Dacia czy Bud Light.
Maciej Jabłoński, creative copywriter, może się pochwalić ponad dekadą pracy w branży marketingowej i eventowej, współpracujący m.in. z Philip Morris, PepsiCo, Orlen, Nationale-Nederlanden i Tarczyński.
Nowi eksperci
– Wzmocnienie zespołu to dla nas ważny krok. Dołączające do nas osoby tworzą drugi, obok długoletniego duetu Iwony Czerwińskiej i Kingi Nieśmiałek, zespół kreatywny. Zwiększony potencjał strategiczny i kreatywny pozwala nam jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby marek poszukujących zintegrowanej komunikacji i odważnych pomysłów – przekazał mediom Agata Piłka, chief strategy officer Valkea Media.

Zespół strategii i kreacji Valkea Media tworzy kompleksowe strategie marek, koncepty kreatywne i kampanie cross-kanałowe, łącząc strategiczne myślenie z designem i storytellingiem. Agencja wspiera marki m.in. z sektorów nieruchomości, lifestyle, FMCG, kultury i ubezpieczeń.
Zespół, którym kieruje Agata Piłka, tworzą: Iwona Czerwińska, Kinga Nieśmiałek, Marta Maciejewska, Marianna Krystev, Maryna Świętochowska, Inga Folta i Maciej Jabłoński.











