Value Media traci wieloletniego klienta

Firma Amica, producent sprzętu gospodarstwa domowego rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrała agencję T&Pm, należącą do GroupM (WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media traci wieloletniego klienta

T&Pm odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów online i offline. O wyborze T&Pm zdecydowało najlepsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta, bogate doświadczenie zespołu w obszarze strategii i analityki oraz unikalne narzędzia. 

- Cieszymy się, że będziemy współpracować z tak dynamiczną firmą jak Grupa Amica i wspierać jej dalszy rozwój oferując szeroki zakres usług i dostęp do najlepszych ekspertów i narzędzi– skomentował Tomasz Skowroński, managing director CEE z T&Pm.

Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7