Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila

W telewizji i w internecie pojawiła się nowa reklama odplamiacza Vanish, w której marka podważa skuteczność usuwania plam przez kapsułki piorące Ariel i Persil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila

Vanish, Ariel i Persil to marki należące do różnych producentów. Są to odpowiednio: Reckitt Benckiser, Procter&Gamble i Henkel.

Choć nie należą do jednej kategorii produktowej, to jednak pośrednio ze sobą konkurują: Vanish to środek odplamiający, zaś Persil i Ariel to kategoria środków piorących. Te dwie ostatnie marki od pewnego czasu w swojej komunikacji podkreślają, że ich kapsułki mają nie tylko właściwości piorące, ale także skutecznie usuwają plamy. 

W nowym spocie Vanisha bohaterka reklamy informuje, że nadszedł czas, by rozstrzygnąć rzeczywiście kapsułka Ariel i Persil wystarczy do tego, by pozbyć się uporczywych plam. Po czym informuje, że setki Polaków potwierdziły, że 9 na 10 plam Vanish usuwa lepiej niż sama kapsułka Ariel i Persil.

Spot kończy się wezwaniem: “Dodawaj Vanish do każdego prania!”. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style