Na początku miesiąca Vectra wdrożyła jesienną ofertę promocyjną. Kupując internet światłowodowy i telewizję, klienci zyskują dostęp do pakietów Canal+ Super Sport, Eleven Sports oraz Sport na Ostro za 0 zł przez cały rok. Dodatkowo nowi klienci przenoszący numer do Vectry otrzymają abonament komórkowy 5G za 0 zł przez rok, natomiast obecni skorzystają z promocji przez 14 miesięcy.
Główna promocja Vectry na jesień skierowana jest zarówno do fanów sportu, jak i osób poszukujących szerokiej oferty telewizyjnej. Paczka z 23-miesięcznym okresem zobowiązania dostępna jest za 94,99 zł miesięcznie przez pierwsze 12 miesięcy, po czym opłata wzrasta do 134,99 zł.
Dwie kampanie reklamowe Vectry
W centrum obu kampanii ponownie stanęli Dzisiek i Jutrek, bohaterowie platformy "Mówisz, masz". Raz występują w roli prezenterów wiadomości, którzy ogłaszają, że abonament komórkowy w Vectrze można mieć przez rok za darmo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Innym razem próbują sprostać wyzwaniu sportowemu wypróbowania wszystkich dyscyplin sportowych dostępnych w Vectrze. W kampanii sportowej wykorzystano utwór "Eye of the Tiger" zespołu Survivor – znany z filmów, ringów bokserskich i sal treningowych. Kampanie potrwają do października.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Obie akcje obejmują spoty TV w 3D (30- i 15-sekundowe), animacje online 2D, reklamy radiowe, a dodatkowo kampania MVNO obejmuje także OOH (citylighty, siatki, komunikacja miejska, nośniki w metrze) oraz działania BTL w punktach sprzedaży.
Za koncept i kreację kampanii odpowiada agencja Endless, a za produkcję – Cheese Film Productions. Endless przygotowała również wszystkie materiały kampanijne: od egzekucji kreatywnej po opracowanie plików do druku.
– Chcieliśmy pokazać, że Vectra potrafi zaskoczyć – czy to w telekomunikacji, czy w ofercie sportowej. Humor Dziśka i Jutrka pomaga wyróżnić komunikat w clutterze, a Eye of the Tiger dodaje mu energii. Tak łączymy korzyści z emocjami, tworząc chwytliwy, a jednocześnie prosty przekaz – powiedział Franek Toeplitz, dyrektor kreatywny i partner w agencji Endless.

Jakie kanały obejmuje promocyjna paczka?
Oferta obejmuje internet światłowodowy do 300 Mb/s, a także telewizję cyfrową z pakietem Złotym (129 kanałów). Klienci będą mogli też korzystać z pakietu Canal+ Super Sport (i serwisu streamingowego Canal+), pozwalającego na oglądanie meczów m.in. PKO BP Ekstraklasy, Ligi Mistrzów UEFA, Premier League i LaLigi.
Promocja obejmuje też stacje Eleven Sports (m.in. LaLiga, Formuła 1, Bundesliga). W ofercie jest także pakiet Sport na Ostro z kanałami sportowymi: Eurosport 1, Eurosport 2, E-sport, Eleven Sports 2, Extreme, Fight Klub HD, GameToon, Ginx e-sports TV, Golf Zone, Motowizja, Polsat Sport 1, Polsat Sport 2.
Pakiety sportowe Canal+ Super Sport, Eleven Sports oraz Sport na Ostro o łącznej standardowej wartości 95 zł miesięcznie dostępne są przez rok za 0 zł. Od 13. miesiąca ich łączny koszt wyniesie 40 zł miesięcznie, co oznacza oszczędność w stosunku do regularnych cen poszczególnych pakietów (Canal+ Super Sport – 65 zł miesięcznie, Eleven Sports – 15 zł miesięcznie, Sport na Ostro – 15 zł miesięcznie).

Operator podaje, że dzięki promocji klienci mogą oszczędzić 1140 zł w pierwszym roku oraz 605 zł w kolejnych miesiącach, co daje łącznie aż 1745 zł oszczędności w trakcie trwania 23-miesięcznego zobowiązania. Do miesięcznej opłaty należy doliczyć koszt wypożyczenia modemu w wysokości 4,99 zł miesięcznie. Promocje firmy obowiązują do końca roku.











