Vectra koniec września br. obsługiwała 911,3 tys. abonentów. To o 4,54 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez spółkę. Wzrost ten to skutek przejęć mniejszych operatorów jak i rozwoju organicznego sieci, ale szczegółów Vectra nie ujawnia.
Łączna liczba klientów usługi telewizyjnej operatora wyniosła 839,6 tys., z czego 603 tys. abonentów korzystało z telewizji cyfrowej, a to oznacza wzrost o 17,18 proc. Natomiast liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej systematycznie maleje - w ciągu roku spadła ona o 21,48 proc. do poziomu 236,6 tys. abonentów.
Kolejną najpopularniejszą po telewizji usługą Vectry pozostaje internet. Z jego wersji stacjonarnej na koniec III kwartału br. korzystało 482,2 tys. abonentów, czyli o 13,11 proc. więcej niż na koniec września 2013 roku. Spadek sieć zanotowała jednak w segmencie internetu mobilnego - liczba jego klientów zmniejszyła się o 9,4 proc. Z usługi korzystało 24,9 tys. osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-ma-ponad-900-tys-klientow-telewizji-cyfrowej-i-prawie-milion-internautow ##
Wciąż wzrasta również liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec września br. ta usługa miała 176,2 tys. klientów, co stanowi wzrost o 12,5 proc. w stosunku do września ub.r.











