Rusza pierwsza kampania Vectry autorstwa agencji Endless

1 lutego wystartowała kampania Vectry, inaugurująca nową platformę komunikacyjną marki „Mówisz, Masz”. Za opracowanie koncepcji oraz realizację odpowiada agencja Endless wraz z działem marketingu Vectry. Kampania będzie prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza pierwsza kampania Vectry autorstwa agencji Endless

Nowa platforma komunikacyjna jednego z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej przedstawia dwóch nietuzinkowych bohaterów - DZIŚka i JUTRka. Ich imiona nie są przypadkowe, ponieważ obaj promują najnowszą ofertę Vectry „podłączenie na jutro albo miesiąc abonamentu gratis”.

Już od 1 lutego sympatycznych i zabawnych bohaterów będzie można zobaczyć m.in. w telewizji, internecie, na nośnikach outdoor’owych w centrach miast, w salonach Vectry w całej Polsce, a także usłyszeć w radiu.

W pierwszej odsłonie kampanii zobaczymy 30, 15 i 6-cio sekundowe filmy.

Autorami koncepcji nowego formatu i scenariuszy filmów są Tytus Klepacz, Franciszek Toeplitz, Helena Smoczny oraz Tomasz „Owca” Zieliński z agencji Endless. Za produkcję całości odpowiada Olga Ładna - Toeplitz. Stworzenie postaci i animacji powierzono Platige Image, a reżyserem wszystkich spotów został Tomasz Karelus.

Prace nad kampanią trwały od połowy listopada. Po stronie agencji zaangażowanych było kilkanaście osób a koordynacją działań zajął się zespół prowadzony przez Katarzynę Popielarczyk. Strategię komunikacji opracował Think Eco a media zaplanował Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"