Vercom nowym inwestorem Appchance

Vercom, spółka z grupy technologicznej R22, została nowym inwestorem software house Appchance. Na mocy podpisanej umowy intencyjnej obejmie 23 proc. udziałów w spółce, przy czym odsetek ten może wzrosnąć do 64 proc. Wartość transakcji nie została ujawniona.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vercom nowym inwestorem Appchance
fot. Shutterstock.com

Głównym celem podjętej inwestycji jest rozszerzenie kompetencji w technologiach mobilnych i zaoferowanie klientom Appchance nowych produktów i usług, sprzedawanych globalnie w modelu SaaS.

Na podstawie umowy inwestycyjnej, w przyszłym roku Vercom obejmie nowe udziały w Appchance, dzięki czemu ich udział wzrośnie do 39 proc. Dodatkowo Vercom ma opcję nabycia kolejnych 25 proc. spółki. Oznacza to, że w perspektywie najbliższych trzech lat może objąć 64 proc. udziałów. Dokapitalizowanie odbędzie się przy założeniu utrzymania dynamicznego tempa rozwoju biznesu software house oraz stworzeniu dochodowego produktu w modelu SaaS.

Dzięki obecności w Grupie R22, Appchance zyska dostęp do klientów Grupy R22 oraz otrzyma wsparcie w rozwoju działalności software house.

- Dzięki inwestycji w Appchance uzupełnimy kompetencje Grupy R22 w obszarze technologii mobilnych. W ciągu ostatnich lat z sukcesem zrealizowali kilkadziesiąt projektów mobilnych i technologicznych dla klientów z całego świata. Liczymy na wzajemne synergie, które pozwolą nam  wprowadzić na rynek nowe rozwiązania  – powiedział Jakub Dwernicki, prezes zarządu Grupa R22.

Zespół Appchance działa w obszarze technologii mobilnych, IOT i mobile ecommerce. Prowadzi projekty dla klientów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Indonezji i Polski. Firma zatrudnia 40 programistów i managerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day