Vert Advertising dla Grupy Grass

Agencja Vert Advertising pozyskała budżet na przygotowanie kampanii BTL produktów marki Grass.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Działania obejmują teren Polski oraz rynki Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Czechy, Słowacja, Chorwacja, Węgry, w przyszłości Ukraina ). Rozpoczęcie kampanii planowane jest na początku lipca.

Agencja Vert Advertising opracowała strategię marketingową z ujęciem budowania wizerunku marek oraz opracowała materiały trademarketingowe. Zaplanowane działania BTL mają na celu wprowadzenie na rynek nowych produktów jak i repozycjonowanie marki Imperial należącej do Grupy Grass oraz zwiększenie sprzedaży. Obejmować będą około 5000 tysięcy punktów sprzedaży na terenie całego kraju. W dalszym etapie planowane jest  rozszerzenie prac na działania ATL. Obecnie w Czechach rozpoczęła się promocja produktów Grass w sieci sklepów OBI na terenie całego kraju.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+