Viacom nowym klientem Charyzmy

Agencja public relations Charyzma od początku stycznia br. zaczęła pracować dla Viacom International Media Networks Polska. To efekt wygranego przez nią przetargu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy konsultanci Charyzmy będą odpowiadać za komunikację korporacyjną dla wszystkich stacji z portfolio grupy, czyli MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon i Viacom Blink!.

Agencja za porozumieniem stron przejęła wcześniej współpracujące wcześniej z Viacomem osoby z agencji Na Zmianę i rozbudowała zespół. Ze strony Charyzmy za współpracę z nowym klientem odpowiada lider grupy doradców Agnieszka Krakós-Gorący oraz asystent doradcy Michał Pruchnicki. W obszarze komunikacji z mediami branżowymi i liderami opinii wspierać ich będą Agnieszka Szmit oraz Andrzej Godewski, partnerzy zarządzający.

Umowa została podpisana na dwa lata.

Ostatnio Charyzma podpisała też umowę na obsługę kanałów National Geographic Channel i Nat Geo Wild (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu